932 477 634

Nova obertura Prénatal-Toys R' Us a Alcobendas, Madrid

ÉxitoTV es va encarregar de la nova obertura de la fusió d'ambdues marques.

L’equip de Toys ‘R’ Us i Prénatal inaugurant la unió a Alcobendas. 

És la primera tenda a la localitat i la segona a la Comunidad de Madrid que comparteixen les dues marques.

Toys “R” Us va inaugurar el juliol de 2023 la primera botiga que comparteix amb Prénatal a Alcobendas, la segona a Madrid juntament amb la d’Alcorcón, on oferirà tots els productes dirigits a famílies, nens i nadons. 

És la quarta botiga que les dues marques comparteixen a Espanya fruit de l’adquisició, el juliol del 2022, per part de PRG Retail Group, un dels grups europeus de referència al sector infantil, i amb l’objectiu de convertir Toys “R” Us al primer hub Kids & Family d’Europa. 

Es tracta d’un concepte de botiga multiformat, provat amb èxit a altres països, que unirà Prénatal i Toys”R”Us amb l’objectiu de donar una resposta a les necessitats de les famílies actuals tant amb productes per a nens i joguines, com amb serveis i experiències de compra connectades per a cada moment: embaràs, naixement i infància.

Prénatal proposa una àmplia línea de productes pre-mare, nadons i nens, reforçant així la seva posició al sector infantil.

Les obertures amb aquest nou model multiformat entre les dues marques va començar a finals de març a Portugal, amb les botigues de Lisboa, Cascais i Braga i continua ara a Espanya, amb la primera botiga a Alcorcón, seguida de les obertures a Tenerife, Las Palmas, i ara Alcobendas, fins a assolir un total de 10 punts de venda i Prénatal.

“Amb l´obertura de botigues multiformat a Espanya i Portugal, PRG Retail Group fonamenta el seu pla de desenvolupament estratègic a Europa i confirma la seva missió d´acompanyar la família, posicionant-se com el primer Hub Kids & Family”, assegura Massimo Arioli, Director General i Director d´Operacions de PRG Retail Group.

Aquest és el primer pas de l’estratègia de PRG Retail Group a Iberia, on Toys “R” Us i Prénatal compten amb 46 i 26 botigues, respectivament. Prénatal és líder al sector de la infància amb més de 3.200 referències i una àmplia proposta de productes per a embarassades, nens de 0 a 8 anys i productes de puericultura que se sumen a la proposta de Toys “R” Us per acostar els nens i les seves famílies a la màgia del joc i la joguina.

ÉXITOTV s’ha encarregat de tots els detalls de l’obertura i de les diferents campanyes publicitàries al voltant de l’esdeveniment: campanyes en mitjans digitals i escrits, mupis, tanques…