932 477 634

Grupo Mutua Propietarios torna a confiar en la televisió

Grupo Mutua Propietarios i ÉxitoTV tornen a llançar campanya a televisió afegint importants podcasts a la planificació de mitjans.

Publicació del Grupo Mutua Propietarios anunciant la seva campaya a televisió.

A principis de l’any actual, el 2023, el Grupo Mutua Propietarios ha continuat la seva trajectòria d’innovació empresarial, implementant canvis estratègics per reforçar la seva posició de lideratge en el mercat espanyol. Amb l’objectiu de comunicar aquests avanços de manera impactant i efectiva, el Grupo Mutua Propietarios ha confiat novament en ÉXITOTV per al seu pla de mitjans a Espanya, amb el llançament de la seva campanya de spots de 20″ – spot creat i produït per ÉXITOTV – en les millors televisions del país.

ÉXITOTV va treballar estretament amb els responsables del Grupo Mutua Propietarios l’any passat per idear un enfocament creatiu que aprofiti la tecnologia Stop Motion i transmeti conceptes definits de manera fàcilment comprensible per a l’audiència. Hem seguit el mateix camí. Aquest enfocament innovador s’ha combinat amb una estratègia de planificació de mitjans dissenyada per a maximitzar la visibilitat de la campanya arreu del territori espanyol, incloent una novadora incursió en l’àmbit dels podcasts.

A més de l’estratègia televisiva a nivell nacional, el Grupo Mutua Propietarios ha decidit expandir el seu abast mitjançant campanyes publicitàries en podcasts. Reconeixent la creixent rellevància de les plataformes en les quals s’emeten aquests podcasts, l’empresa ha col·laborat amb diversos d’ells molt populars per difondre el seu missatge de lideratge i fortalesa en el mercat espanyol. Aquesta estratègia diversificada busca arribar a una audiència més àmplia i connectar amb els consumidors d’una manera innovadora i adaptada a les tendències actuals.

Un cop aprovat el procés creatiu i de producció, s’han dut a terme totes les accions necessàries per implementar aquesta estratègia integral. La planificació de mitjans, liderada per ÉXITOTV, ha resultat en una campanya televisiva a nivell nacional que ha optat principalment pel Grup Atresmedia, així com també ha inclòs importants cadenes autonòmiques. A Catalunya, per exemple, s’ha prioritzat TV3, la cadena líder a la regió des de fa més d’una dècada. Aquesta estratègia busca maximitzar la cobertura i garantir que el missatge del Grupo Mutua Propietarios arribi a un ampli espectre de l’audiència espanyola.