934 342 312

Grupo Mutua Propietarios, campanya televisiva a Espanya

ÉXITOTV va crear, produïr i planificar la campanya a nivell nacional al 2022 i prepara la nova campanya per al 2023.

Imatge d’una de las parts de l’espot de Grupo Mutua Propietarios

A principis de l’any 2022, el Grup Mutua Propietaris va realitzar una sèrie de canvis empresarials, que els va portar a voler comunicar en grans mitjans amb un anunci innovador aquests avenços, donant a conèixer els punts pels quals són líders i forts en el mercat espanyol.

El Grup Mutua Propietaris va encarregar a ÉXITOTV la creativitat i producció d’un anunci i planificació de mitjans a Espanya. Després de moltes converses amb els responsables del Grup Mutua Propietaris, es va arribar a la conclusió que seria adequat impactar en l’audiència utilitzant la tecnologia Stop Motion, que, juntament amb uns conceptes molt clars i definits, donarien com a resultat un anunci innovador, molt fàcil d’entendre en el seu missatge i amb impacte visual.

Un cop aprovat tot el procés creatiu i de producció, es van dur a terme tots els treballs necessaris i es va concloure en una planificació de mitjans dirigida per ÉXITOTV, que va conduir a una campanya de mitjans televisius a nivell nacional a tota Espanya, en la seva majoria apostant pel Grup Atresmedia i també televisions autonòmiques, en aquest cas a Catalunya, per TV3, cadena líder des de fa 13 anys.

La campanya va resultar un gran èxit i d’aquesta manera, en aquest 2023, el Grup Mutua Propietaris ha renovat la seva confiança en ÉXITOTV i ja ens trobem planificant la nova campanya de mitjans per aquest any.

Imatgen d’una de les parts de l’espot de Grupo Mutua Propietarios