934 342 312

Gigante del Colchón o com despertar-se amb vitalitat pels matins

ÉxitoTV va produïr 2 innovadors espots per la coneguda marca.

Fer comunicació és molt important per a qualsevol marca, sigui una marca ja coneguda o no. El contacte amb el client mitjançant missatges publicitaris o continguts és clau per mantenir la flama del nom de la marca a flotació.

No sempre totes les marques ho entenen d’aquesta manera, però si ens fixem en les grans marques, totes elles fan campanyes de manera més o menys continuada i treballen fort el tema del contingut en blocs, mitjans majoritaris (TV, ràdio, exterior…) i xarxes en general.

Si s’opta per crear contingut audiovisual per a un anunci, per exemple, és molt important que l’anunci tingui capacitat de sorpresa i impacte i alhora que els creatius ofereixin distinció de cara als seus competidors directes.

ÉxitoTV sempre dóna un to diferent a tots els anuncis que crea i en el cas de GIGANTE DEL COLCHÓN no va ser una excepció.

Es van produir 2 anuncis diferents, amb storyboards diferents, perquè el client pogués escollir el que li semblés més adequat.

Finalment es va optar per gravar els 2 anuncis presentats, ja que els 2 van agradar. El primer explicava que tothom té somnis per complir. Aquests somnis a vegades es compleixen i es fan realitat i a vegades no. Si optem per comprar un matalàs de la marca, com descansarem placidament i deixarem volar la nostra imaginació i desitjos, aconseguirem que es compleixin en tots els casos.

Al l’anunci desfilen 4 d’aquests somnis:

  • Judith somia que els seus pares li regalin un cadell.
 
  • Alex somia que un extraterrestre li apareix.
 
  • Laura somia en convertir-se en una cantant important.
 
  • Saül somia en convertir-se en astronauta.
 

Finalment, veiem com tots ells salten sobre el matalàs i com es compleixen els seus somnis.

Imatge del primer espot creat per ÉXITOTV per Gigante del Colchón

El segon anunci narrava que un esdeveniment molt important estava a punt de succeir. Per aquest fet, es veu com una sèrie de personatges es preparen, es posen guapos i es dirigeixen al mateix lloc: l’esdeveniment és, ni més ni menys, descobrir el nou matalàs de la marca GIGANTE DEL COLCHÓN.