ÉxitoTV Revoluciona la Publicitat en Televisió Connectada amb Tecnologia HbbTV i Format L-Shape

En un entorn publicitari cada cop més competitiu, la innovació tecnològica és clau per captar latenció de lespectador i optimitzar els resultats de les campanyes. ÉxitoTV ha apostat per una solució pionera que està revolucionant la manera de fer publicitat a la Televisió Connectada (CTV) a Espanya, oferint als seus clients campanyes altament efectives gràcies a la integració de la tecnologia HbbTV (Hybrid Broadcast Broadband TV) i el format L -Shape. Aquesta tecnologia avançada està disponible en grans grups com Atresmedia i TV3, i permet als anunciants aprofitar al màxim les possibilitats de l’ecosistema televisiu actual.

HbbTV es una plataforma de emisión de contenidos bajo demanda combinando los servicios de radiodifusión y banda ancha.

HbbTV: La clau de la publicitat contextual a CTV

La implementació del HbbTV permet als anunciants d’Èxit TV crear campanyes publicitàries personalitzades en temps real, ajustant els anuncis segons el contingut que l’espectador està visualitzant. Aquesta associació contextual, potenciada per la intel·ligència artificial i l’anàlisi de vídeo en temps real, garanteix una rellevància més gran dels missatges publicitaris, capturant l’atenció del públic de forma més eficient. En lloc d’interrompre el flux del contingut, els anuncis apareixen en format L-Shape, una disposició no invasiva que assegura que l’espectador segueixi gaudint del programa mentre rep la publicitat de forma natural.

A més del format L-Shape, HbbTV ofereix la possibilitat d’inserir espots publicitaris complets, segmentats per arribar al públic objectiu de forma més precisa. Aquesta capacitat de segmentació permet a les marques ajustar els anuncis segons criteris demogràfics, interessos o comportaments de lespectador, assegurant que els missatges arribin a les persones adequades en el moment adequat. Així, ÉxitoTV maximitza l’efectivitat de les campanyes publicitàries, oferint tant publicitat contextual com espots segmentats que augmenten la rellevància i l’impacte de cada anunci.

Aquest format s’ha consolidat com una de les formes més efectives de captar l’atenció sense interferir en l’experiència de l’usuari, cosa que ha portat a ÉxitoTV a oferir aquesta solució a les principals cadenes del país. Tant Mediaset com Atresmedia i TV3 han integrat la tecnologia HbbTV a les seves plataformes, cosa que permet a les marques maximitzar la seva visibilitat i generar un major impacte en els espectadors. La Televisió Connectada, potenciada pel HbbTV, es presenta així com un entorn ideal per generar campanyes publicitàries dinàmiques, rellevants i, sobretot, memorables.

Resultats mesurables i campanyes d’èxit

Els avantatges d’aquesta tecnologia no es veuen només en l’experiència de l’espectador, sinó també en els resultats per als anunciants. Segons estudis recents, les campanyes que utilitzen HbbTV en combinació amb el format L-Shape milloren el record publicitari fins a un 32% i augmenten la desitjabilitat en un 24%, comparat amb la publicitat tradicional no contextual. Un exemple destacat és el cas de Contextu-Ads, la innovadora solució de Publiespanya que utilitza aquesta tecnologia a Mediaset, aconseguint resultats excel·lents per a marques com NIVEA, la campanya de la qual «Repara & Cuida» va generar una associació temàtica precisa entre el contingut i la publicitat.

ÉxitoTV ha portat aquesta mateixa innovació a les seves campanyes a Atresmedia, Mediaset, TV3 i totes les cadenes d’Espanya, on els anunciants poden beneficiar-se de la segmentació precisa que ofereix HbbTV. Amb aquesta tecnologia, les marques tenen la capacitat de mostrar els vostres missatges clau en el moment més oportú, augmentant la rellevància de l’anunci en el context adequat. L’ús del format L-Shape reforça aquesta estratègia, garantint que l’impacte de la publicitat sigui elevat sense molestar l’espectador.

ÉxitoTV, líder en innovació publicitària a Televisió Connectada

En integrar aquestes solucions avançades a les principals cadenes de televisió a Espanya, ÉxitoTV es posiciona com a líder en l?aplicació de publicitat contextual a CTV. La capacitat d’adaptar els missatges publicitaris en temps real, juntament amb la disposició no invasiva del format L-Shape, converteix les campanyes d’ÈxitoTV en una eina poderosa per als anunciants que busquen maximitzar l’efectivitat de les seves campanyes a Mediaset, Atresmedia i TV3 .

La publicitat a Televisió Connectada no només és el futur, és el present. Gràcies a la tecnologia HbbTV i a les innovadores estratègies d’ÈxitTV, les marques poden connectar amb el seu públic d’una manera més eficaç, aconseguint més impacte i recordació. Aquesta tecnologia ja és una realitat a les llars espanyoles, i ÉxitoTV està a l’avantguarda d’aquesta revolució publicitària, oferint campanyes que són tan innovadores com reeixides.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *