932 477 634

El Publicista destaca la campanya d'ÉxitoTV per a Grupo Mutua Propietarios

La potente campaña está teniendo repercusión en los principales portales y medios del país

Imatge de la notícia en el portal de “El Publicista”

L’any 2022 va marcar un punt d’inflexió en l’estratègia de màrqueting de Grupo Mutua Propietarios, ja que van decidir donar a conèixer la seva destacada trajectòria empresarial i els canvis estructurals a través de la televisió. Aquesta empresa líder en el mercat espanyol va prendre mesures estratègiques per consolidar la seva posició, i per aconseguir-ho, van confiar en els serveis de publicitat, producció audiovisual i comunicació d’ÉxitoTV.

L’article original, publicat al novembre de 2023 al butlletí digital El Publicista, destaca la col·laboració entre Grupo Mutua Propietarios i ÉxitoTV, posant èmfasi en la innovació i la creativitat com a pilars d’aquesta exitosa relació Client-Agència. La visió i la contribució de Natalia Fernández, responsable de la gestió, estratègies de màrqueting i marques de Grupo Mutua Propietarios, van jugar un paper fonamental en l’èxit de la campanya.

La aposta per crear un anunci diferent, molt directe i fàcil de veure, a més d’utilitzar la tecnologia Stop Motion, és un aspecte rellevant de la campanya. Tot això va ser proposat per l’equip creatiu d’ÉxitoTV, sota la direcció del seu CEO, Carlos Bertran. La tècnica esmentada permet la creació d’un anunci que arriba a l’espectador de manera efectiva mitjançant imatges animades.

En el 2022, la campanya es va programar a les cadenes del Grup Atresmedia (Antena3 i LaSexta) i també va arribar a la televisió autonòmica TV3, especialment per al públic a Catalunya. Els resultats van complir amb les expectatives de Grupo Mutua Propietarios, la qual cosa va validar l’estratègia adoptada per a la seva repetició.

Aquest 2023, Grupo Mutua Propietarios i ÉxitoTV han decidit expandir els seus horitzons. A més de renovar la campanya televisiva, han apostat pels podcasts, un mitjà en creixement exponencial a Espanya. La campanya s’ha estès als principals podcasts del país, amb anuncis publicitaris i mencions especials per amaximizar la visibilitat. ÉxitoTV ha realitzat una planificació exhaustiva als principals podcasts d’Espanya com La Vida Moderna, Es la Mañana de Federico, Sin Complejos, Ampliando el Debate, entre molts d’altres.

L’aliança entre Grupo Mutua Propietarios i ÉxitoTV, com destaca el mitjà El Publicista, és un testimoni del poder de la creativitat, la innovació i l’adaptabilitat en el món de la publicitat i la importància que té comptar amb una agència de mitjans i creativitat que està entre les principals del país.

Per llegir l’article complet publicat a El Publicista, fes CLICK AQUÍ.