Aigua i Tarantino: quina relació hi ha?

El Storyboard de l’epot creat per ÉXITOTV va anar directe al problema de l’aigua a casa.

Imatge final de l’espot creat per ÉXITOTV per a Blue Planet. 

Tenir aigua de qualitat a casa és quelcom que tothom desitja. Hi ha zones on l’aigua de l’aixeta té millor sabor que d’altres, però quan parles amb experts, tots et diuen que és preferible beure aigua que ens ofereixi certa garantia de qualitat.

Aquest es el motiu principal pel que proliferen moltes marques oferint fonts d’aigua amb filtres especials. Totes elles encaminades a que, d’una manera o altre, disposem d’aigua de qualitat al moment. 

Entenent això, els creatius d’ÉxitoTV varen pensar que una de les parts més incòmodes de tenir aigua a casa és carregar amb litres i litres fins casa nostra.

El Storyboard de l’espot narra una situació que gairebé tothom hem pogut viure en algun moment de les nostres vides. El maleter del cotxe carregat d’aigües i les cares que se’ns queden quan veiem que hem de carregar-les fins el nostre domicili. 

A mode d’homenatge a les famoses pel·lícules de Q. Tarantino, el director de l’espot, Carlos Bertran, va fer gravar un plano des de dins del maleter del cotxe, en el que observem els rostres dels nostres protagonistes davant tanta aigua per carregar. 

Imatge “Tarantiniana” de l’espot.