934 342 312

Adéu a les ulleres... ¿per sempre?

El Institut Oftalmològic Tres Torres volvió a hacer campaña con ÉxitoTV.

La visió és un dels sentits que té més importància. En els últims anys, les diferents tècniques per a reduir diòptries, millorar el nostre angle de visió i altres accions han millorat la qualitat de visió de manera general.

A Catalunya hi ha algunes clíniques de referència en aquestes tècniques, i una d’elles és l’IOTT, l’Institut Oftalmològic Tres Torres. És un client amb un llarg historial amb nosaltres, ja que fa molts anys, el nostre CEO, Carlos Bertran, quan treballava en una altra agència, es va encarregar de fer campanyes de spots, publicitat en espais, entrevistes en programes de televisió i altres per a l’IOTT.

Imagen del spot de IOTT.

La visió és un dels sentits que té més importància. En els últims anys, les diferents tècniques per a reduir diòptries, millorar el nostre angle de visió i altres accions han millorat la qualitat de visió de manera general.

A Catalunya hi ha algunes clíniques de referència en aquestes tècniques, i una d’elles és l’IOTT, l’Institut Oftalmològic Tres Torres. És un client amb un llarg historial amb nosaltres, ja que fa molts anys, el nostre CEO, Carlos Bertran, quan treballava en una altra agència, es va encarregar de fer campanyes de spots, publicitat en espais, entrevistes en programes de televisió i altres per a l’IOTT.