932 477 634

Renovar-se sí o sí

A ÉxitoTV emprenem noves aventures.

Diuen que la vida de les persones sol incloure períodes cíclics cada cinc anys. No sé si és quelcom científic, però si penso en la meva pròpia vida, és possible que tinguin certa raó. Cinc anys és força temps, encara que pugui semblar que no: són 60 mesos i uns 1826,25 dies, aproximadament. Tirant la vista enrere a aquests cinc anys dels que parlo, respecte a les agències de publicitat i comunicació que he dirigit, he pogut valorar que realment hem fet una evolució ascendent i bastant important. Al 1018 teníem un nom diferent a l’actual, estàvem molt enfocats al tema de produïr programes de televisió i seguíem creant i planificant campanyes pels nostres clients, com des de fa tants i tants anys enrere.

Aquest 2023 que finalitza en breu, podem resumir-lo dient que gairebé res és igual a aquell 2018. Les plataformes de continguts s’han afiançat de forma exponencial. Les macro xifres publicitàries segueixen estant allà, però ara tot es basa en dades, estadístiques i coneixement previ a l’acció a realitzar, per a intentar garantitzar als teus superiors, a la marca, que els diners que invertiràs a la necessària promoció d’un producto, tindrà una rentabilitat el més ràpida possible. El referent a les plataformes digitals està molt car: es tracta de veure quan vull i on vull. Escullo, pulso i veig i si em canso, a una altra cosa. Al final, s’ha d’entendre que enfocar els negocis als temps actuals i sobretot futurs és quelcom ineludible. Ja no és possible tenir criteris molt tancats pensant que ho saps tot perquè tens una trajectòria darrere que et dóna crèdit. Això està molt bé, però ara o vols menjar-te el món o el món se’t menja a tu. 

A ÉXITOTV, al marge d’estar creant i planificant estratègies per a campanyes en les que ens deixem la pell, estem ja molt enfrascats en tornar a crear continguts. Si abans ho vam fer pensant en la televisió lineal, ara ja sabem que això està molt bé i som dels qui creiem que encara queda corda per a estona, pero anem a incidir també en el “veure quan i com vull”. Ara ja no s’ha de demanar permís, autorització ni gairebé suplicar a una cadena que et compri un projecte i que, a més, ho facin moldejar a la seva conveniència. No, ja no. Podem fer nosaltres mateixos el contingut que volem, produïrlo i posar-lo allà, a les vàries opcions que hi ha disponibles, per a que sigui el públic qui decideixi si el que has fet té interès o no.

En uns mesos començarem a publicar pòdcasts i reportatges especials per ser consumits per qui ho desitji. Li donarem la nostra personalitat, la nostra manera de fer, la nostra manera d’entendre aquest tipus de productes, però sempre des de la màxima honestitat professional possible, dient la veritat de les coses i entenent que el més important és ser nosaltres mateixos, per a que el nostre interlocutor, el nostre espectador, sigui també el nostre confident. En breu us vaig explicant més. 

I ja sabeu, renovar-se sí o sí.