Tots els autònoms i empreses busquen la manera d’aconseguir augmentar beneficis mes a mes. Els autònoms afronten moltes despeses cada mes, pel que aconseguir augmentar els ingressos és la clau per al seu benefici mensual. El mateix ocorre amb una empresa de grandària superior, ja que també les despeses repercutides són majors. Les grans multinacionals guanyen molt més, però també estan subjectes a unes despeses fixes que, finalment, els fa haver d’estar pendents dels comptes de totes maneres.
Contractar una agència de publicitat pot semblar complicat, però és el més recomanable, ja que si es fa una bona feina de promoció i màrqueting, tot això repercutirà de manera ràpida en la facturació i, per tant, en els beneficis que s’obtindran. És clau fer el pas i no renunciar a això pensant que és car o poc productiu.
Una agència de publicitat de Barcelona com ÉXITOTV ofereix un servei integral a totes les empreses, siguin de la grandària que siguin i autònoms. La seva seu està a Barcelona, però operen en tota Espanya, és a dir, no és determinant la zona en la qual l’empresa o servei a promocionar estigui situada o tingui els seus interessos comercials.
Un servei integral de publicitat vol dir que ens encarreguem de crear tots els arxius audiovisuals necessaris, en forma d’espot publicitari per a televisió o per a plataformes digitals i també de la comunicació i planificació de mitjans imprescindible per a obtenir els resultats que tots anhelem.
Tipus de publicitat a televisió
Si finalment s’opta per fer la campanya de publicitat en televisió, aquesta serà una gran decisió, ja que actualment el mitjà televisiu, fins i tot i veient-se afectat per la forma en què el públic el mira ja tot va canviant gradualment, continua sent un dels mitjans més multitudinaris, al costat de les plataformes digitals, en les quals finalment també es podran emetre els arxius audiovisuals creats i produïts per l’agència de publicitat i mitjans triada, si al mateix temps és productora audiovisual, com és el cas de ÉXITOTV.
Èxit TV, com a productora, està capacitada per a dissenyar i desenvolupar espots i faldons publicitaris que garantiran la transmissió del missatge que es necessita comunicar. La companyia ha llançat espots en cadenes de televisió d’alt prestigi, la qual cosa li ha permès treballar amb marques molt reconegudes. El seu equip de creatius i tècnics s’encarreguen de planificar la millor estratègia de màrqueting per a l’espot publicitari del seu client, així com el pla de mitjans, de tal manera que puguin connectar amb el tipus d’audiència al qual va dirigit i decidir també l’hora ideal per a la seva emissió. Jo mateix, com CEO de ÉxitoTV, ho vaig explicar breument en les notícies de Telecinco.
En sinergia amb les necessitats de cada projecte
ÉxitoTV ofereix solucions versàtils en ser tant una agència de comunicació com productora. Amb abast en televisió, plataformes de vídeo, ràdio, premsa i publicitat física es posiciona a la marca com un referent en el sector gràcies a un servei clau en mà: gestionem projectes integrals, des de l’elaboració de l’estratègia, fins al storytelling, la producció de l’espot i tot el procés de desenvolupament, planificació, emissió i informes finals.
Ja són moltes les marques que han confiat en els nostres serveis publicitaris, per la qual cosa tot això convida a empreses de diferents sectors al fet que s’animin a promocionar els seus productes en les cadenes de televisió més populars de la península i el seu territori insular, ja sigui en Telecinco, Antena3, Quatre, La Sexta o qualsevol altre canal de televisió d’Espanya a través d’una de les millors i més importants agències de publicitat i agències de mitjans d’Espanya.
Com resa el títol de l’article, al final si el que es vol és que els teus serveis o la teva marca facturi més cada mes, és important ser valent i fer un pas més, perquè aquest 2023 sigui l’any en què el negoci funcioni a ple rendiment. No s’ha d’oblidar que quan s’aconsegueix que una marca sigui reconeguda pel gran públic, es tindrà garantida una major visibilitat i viabilitat per molts anys, fent campanyes periòdiques per a mantenir i afermar-se cada vegada més, però creixent de manera exponencial i ràpida des del primer moment en què emetem la teva campanya de publicitat.