Fotograma de l’espot de la càmera Instax Pal.
Fujifilm, referent mundial en tecnologia d’imatge, ha iniciat una campanya publicitària d’ample abast, encarregant aquesta campanya a l’agència de publicitat ÉxitoTV. Aquest llançament es realitza a les principals cadenes de televisió d’Espanya: La Sexta, Antena3 i Telecinco. Aquesta estratègica iniciativa busca captivar tant a l’audiència televisiva més habitual com a la digital, incloent les seves respectives plataformes digitals, com ara A3Player i Mitele. Amb un enfocament innovador i dinàmic, Fujifilm es proposa presentar al públic espanyol dos productes destacats: la càmera Instax Pal i la impressora Instax Link.
Fotograma de l’espot dirigit a televisió anunciant Instant Link.
La campanya d’ÉxitoTV presenta una estratègia publicitària innovadora en incloure dos anuncis exclusius, cadascun dissenyat per promocionar un dels productes estrella de Fujifilm. El primer anunci, dirigit a la televisió, destaca les capacitats úniques de la Instax Pal, combinant moments captivadors amb la narrativa visual característica de Fujifilm. El segon anunci, adaptat per a les plataformes digitals A3Player i Mitele, es centra en la versatilitat de la Instax Link, destacant la seva capacitat d’imprimir fotos directament des del mòbil i oferint una experiència més interactiva per als usuaris.
Amb les campanyes en ple desenvolupament i la presentació de dos productes excepcionals, Fujifilm reafirma la seva posició com a líder en el mercat de la imatge, apostant per la publicitat a la televisió en línia i la digital.
© 2023 Tots els drets reservats ÉXITOTV, que pertany al GRUP ÈXIT.