ÉxitoTV assistirà a l'esdeveniment de The Trade Desk i Business Insider España

El 3 d’octubre a les 10:00h s’emetrà l’esdeveniment “Televisió Connectada i Evolució de la Publicitat”.

Cartell de l’event.

El proper 3 d’octubre, ÉxitoTV participarà al destacat esdeveniment “Televisió Connectada i Evolució de la Publicitat”, organitzat per The Trade Desk i Business Insider España. Aquest esdeveniment, que es durà a terme a les 10h del matí de manera presencial a Barcelona i també a través de streaming, reunirà líders i experts de la indústria per analitzar el present i futur del panorama publicitari a l’entorn de la televisió connectada (CTV).

Un Panell d’Experts en Evolució Publicitària

L’esdeveniment comptarà amb la presència de coneguts ponents, entre els quals hi ha figures clau del sector de la publicitat i el màrqueting digital:

  • Tacho Orero: Lead Director, Business Development de The Trade Desk
  • María Beatriz Iglesias Granados: Digital Marketing Media & Commerce de Unilever
  • Marta Rubio Soler: Digital Media Marketing Communications de SEAT
  • Pablo Sánchez: EMEA Media & Digital Director de GB Foods
  • Ana María Alonso: Mitja Efectiveness de MásOrange
  • Orlando Gutiérrez: PMX Audiovisual Director de Publicis Groupe
  • Carol Martínez: Mitjana Growth Lead d’IPG Mediabrands
  • Francisco Cuesta: Director Comercial d’Arena Media
  • Raquel Cano: Head of Digital Sales Catalunya d’Atresmedia
  • Carlos Solana: Digital Business Development & Innovation de Mediapro
  • Rubén Suescun: Coordinador de CTV de Click Media Consulting
  • Patricia Herrero: Trading Lead Barcelona de Dentsu
  • Alberto Gómez García: Periodista i consultor en Comunicació de Business Insider España

Tres Taules Rodones per Aprofundir en la Transformació del Sector

Durant la jornada, es duran a terme tres taules rodones en què els experts analitzaran alguns dels temes més rellevants en l’evolució de la televisió i la publicitat:

  1. Evolució de la televisió i el futur de la publicitat: Es discutiran les tendències emergents i com els canvis tecnològics estan modificant la manera com les marques es connecten amb les audiències.
  2. El nou consumidor a la televisió connectada: Una anàlisi dels comportaments del consumidor actual i la seva evolució, així com les millors estratègies per impactar-ho eficaçment a l’entorn CTV.
  3. Estratègia de mitjans, publicitat dirigida i mesura de l’eficiència: Un debat centrat en la segmentació, l’eficiència en els plans de mitjans i com la publicitat dirigida pot maximitzar els resultats.

Una Oportunitat per Reflexionar sobre el Futur de la Publicitat

Des d’ÉxitoTV estem encantats per haver estat convidats a aquest esdeveniment, ja que ens permetrà seguir de prop les darreres innovacions al camp de la publicitat digital i connectada. El coneixement i les noves estratègies que es presentaran seran essencials per seguir adaptant-nos al canviant panorama dels mitjans i oferir les solucions més efectives als nostres clients.

Si esteu interessats en conèixer més sobre aquest esdeveniment i seguir les taules rodones, us convidem a seguir la transmissió online el proper 3 d’octubre o assistir presencialment a Barcelona. 

Més informació a:

https://eventos.businessinsider.es/ES/television-conectada-publicidad