Vés al contingut

934 342 312

Català
  • English
  • Español
Català
  • English
  • Español
  • INICI
  • SERVEIS
    • TELEVISIÓ
    • PLATAFORMES DIGITALS
    • RÀDIO
    • PREMSA
    • PUBLICITAT EXTERIOR
  • PRODUCCIONS
    • PROGRAMES TV
    • ESPOTS
    • VIDEOCLIPS
  • NOSALTRES
    • QUI SOM?
    • DIUEN…
    • PREMIS
  • BLOG
  • CONTACTE
Menu
  • INICI
  • SERVEIS
    • TELEVISIÓ
    • PLATAFORMES DIGITALS
    • RÀDIO
    • PREMSA
    • PUBLICITAT EXTERIOR
  • PRODUCCIONS
    • PROGRAMES TV
    • ESPOTS
    • VIDEOCLIPS
  • NOSALTRES
    • QUI SOM?
    • DIUEN…
    • PREMIS
  • BLOG
  • CONTACTE
NOTÍCIES ÉXITOTV

Televisió Connectada: La Gran Eina Publicitària

ÉxitoTV va assistir a l’esdeveniment “Televisió Connectada i Evolució de la Publicitat”, de The Trade Desk i Business Insider España

El passat 3 d’octubre del 2024, ÉxitoTV va assistir al destacat esdeveniment organitzat per The Trade Desk i Business Insider España, titulat “Televisió Connectada i Evolució de la Publicitat”. Aquesta trobada va reunir alguns dels líders més influents del sector de la publicitat audiovisual, on es van explorar les tendències més innovadores en el panorama de la publicitat i l’evolució cap a un ecosistema cada cop més interactiu i personalitzat.

Interactivitat i Personalització: El Futur de la Publicitat

Un dels conceptes més debatuts a l’esdeveniment va ser la interactivitat que està transformant la manera com les marques connecten amb els usuaris a través de la televisió connectada. Avui dia, no n’hi ha prou amb emetre anuncis estàtics; cal interactuar amb lespectador, permetent una experiència més immersiva i participativa. La tecnologia ens permet personalitzar els anuncis segons les preferències dels usuaris, generant una connexió més profunda i rellevant amb les audiències.

Neuromàrqueting: Impactar Emocionalment des del Primer Segon

Una altra tendència clau esmentada va ser el neuromàrqueting, una disciplina que se centra a entendre com reacciona el cervell davant els estímuls publicitaris. Durant la jornada, es va destacar la importància de captar l’atenció de l’espectador des del primer segon de l’espot publicitari, un aspecte crucial en un entorn saturat d’informació. Com va assenyalar Orlando Gutiérrez de Publicis Groupe: «El repte és crear continguts que no només cridin l’atenció, sinó que també generin un impacte emocional durador.»

Branded Content: Produïr Contingut i Crear Marca Simultàniament

A l’esdeveniment també es va emfatitzar la importància de produir contingut alhora que es construeix marca. El branded content és una estratègia que permet a les marques integrar els seus valors i missatges dins de continguts atractius, en lloc de dependre únicament de la publicitat tradicional. Marta Rubio Soler, Digital Media Mánager de SEAT, va assenyalar com les marques han de ser capaces de contar històries que connectin emocionalment amb el públic, mentre en reforcen la imatge i els valors.

La Seqüenciació de Campañas: Un Enfocament Global

Un dels punts clau va ser la necessitat de seqüenciar campanyes publicitàries al llarg de diferents plataformes. En comptes de pensar en mitjans analògics i digitals com a mons separats, els experts van coincidir en la importància de tractar l’audiovisual com un tot integrat. Segons Tacho Orero de The Trade Desk, els mitjans analògics proporcionen cobertura, mentre que els mitjans digitals ofereixen afinitat, permetent a les marques combinar tots dos per optimitzar l’impacte de les seves campanyes. Aquest enfocament fomenta una planificació més intel·ligent i efectiva, que considera el recorregut complet de l’usuari.

L’Evolució cap a un Audiovisual Global

En línia amb aquesta visió, es va insistir que no hem de parlar de mitjans diferents, sinó d’un audiovisual global. La televisió connectada, plataformes de streaming i mitjans socials estan convergint per crear un entorn publicitari unificat. Ana María Alonso, de MásOrange, va subratllar la importància de desenvolupar campanyes que puguin adaptar-se a diferents plataformes, assegurant una narrativa coherent que ressoni amb els espectadors, sense importar el canal.

Participació de Líders del Sector

L’esdeveniment va comptar amb la participació de destacats ponents com:

  • Tacho Orero, Lead Director, Business Development de The Trade Desk
  • María Beatriz Iglesias Granados, Digital Marketing Media & Commerce de Unilever
  • Marta Rubio Soler, Digital Media Marketing Communications de SEAT
  • Ana María Alonso, Media Efectiveness de MásOrange
  • Orlando Gutiérrez, PMX Audiovisual Director de Publicis Groupe
  • Raquel Cano, Head of Digital Sales Catalunya d’Atresmedia
  • Carlos Solana, Digital Business Development & Innovation de Mediapro
  • i molts més…

 

Aquest esdeveniment va ser una oportunitat única per discutir les últimes tendències i desafiaments a la indústria.

  • Telf: (+34) 934 342 312
  • Email: info@exitotv.es

LEGAL

  • Aviso legal
  • Política de cookies
  • Política de privacidad

© 2023 Tots els drets reservats ÉXITOTV, que pertany al GRUP ÈXIT.

  • Desenvolupament web per ÉxitoTV