Albert School llança la seva campanya a LaVanguardia.com

A ÉxitoTV som experts en aquest tipus d’accions publicitàries i podem gestionar la teva campanya de manera innovadora, orgànica i eficaç.

Notícia publicada sobre Albert School a la Home Page de LaVanguardia.com

 

Albert School, la innovadora escola de negocis i dades nascuda a París, ha llançat una destacada acció de comunicació a Espanya amb una publicació a LaVanguardia.com, gestionada per l’agència de publicitat ÉxitoTV.

Visibilitat estratègica a La Vanguardia.com 

L’acció, publicada recentment a LaVanguardia.com, porta per títol “Albert School aterra a Madrid i suposa una revolució europea a Data, IA i Business”. Aquesta acció és molt potent ja que durant 24h apareix la notícia a la Home Page de LaVanguardia.com. A més, es publica un article molt extens en què es detallen tots els avantatges i detalls que siguin importants per comunicar.

L’ Agència ÉxitoTV, darrere la campanya 

La acción ha estat desenvolupada i gestionada per ÉxitoTV, agència especialitzada en comunicació d’alto impacte i posicionamient estratègic de marques. En aquesta ocasió, ÉxitoTV ha estat responsable de:

Accions rellevants:

  • Presència durant 24h a la Home Page de LaVanguardia.com de la notícia o article. 
  • Publicació darticle de diverses pàgines que queda inserit durant un temps determinat.
  • Disenyar l’estratègia creativa del publirreportatge.
  • Coordinar la inserció de l’article a mitjans de referència com LaVanguardia.com.
  • Asegurar una narrativa alineada amb el perfil innovador, internacional y prèmium d’Albert School.

ÉxitoTV ha servit de pont entre la visió d’Albert School i la seva entrada al mercat espanyol.

Objectiu: posicionar-se a l’ecosistema educatiu d’alt nivell

Aquesta campanya marca l’inici d’una nova etapa per a Albert School a Espanya, que busca consolidar-se com a referent europeu en la formació en data i intel·ligència artificial aplicada al negoci.

L’elecció de La Vanguardia com a canal de difusió reforça la credibilitat institucional de la marca, mentre que el treball amb ÉxitoTV garanteix un enfocament estratègic i precís a la seva comunicació.

Aquest tipus d’accions es poden fer a LaVanguardia.com, Expansión, El País…