The storyboard created by ÉXITOTV for the spot went straight to the issue of water at home.
Final image of the commercial created by ÉXITOTV for Blue Planet.
Having quality water at home is something we all desire. There are areas where tap water tastes better than in others, but when you talk to experts, they all say that it is preferable to drink water that offers a certain guarantee of quality.
This is the main reason why many brands offering water sources with special filters are proliferating. All of them are aimed at ensuring that, in one way or another, we have access to quality water instantly.
Understanding this, the creative team at ÉXITOTV thought that one of the most inconvenient aspects of having water at home is carrying liters and liters of it to our home.
The storyboard of the spot narrates a situation that almost all of us have experienced at some point in our lives. The car trunk loaded with water bottles and the expressions on our faces when we realize that we have to carry them all the way to our home.
As a tribute to the famous Quentin Tarantino film “Pulp Fiction,” the director of the spot, Carlos Bertran, had a shot recorded from inside the car trunk, capturing the faces of our protagonists before the daunting task of carrying so much water.
“Tarantinian” image of the spot.
El Storyboard del spot creado por ÉXITOTV fue directo al problema del agua en casa.
Imagen final del spot creado por ÉXITOTV para Blue Planet.
Tener agua de calidad en casa es algo que todos deseamos. Hay zonas en que el agua del grifo tiene mejor sabor que en otras, pero cuando hablas con expertos, todos dicen que es preferible beber agua que nos ofrezca cierta garantía de calidad.
Este es el motivo principal por el que proliferan muchas marcas ofreciendo fuentes de agua con filtros especiales. Todas ellas encaminadas a que, de una manera u otra, dispongamos de agua de calidad al momento.
Entendiendo esto, los creativos de ÉXITOTV pensaron que una de las partes más incomodas de tener agua en casa, es cargar con litros y litros hasta nuestro hogar.
El Storyboard del spot narra una situación que casi todos hemos podido vivir en algún momento de nuestras vidas. El maletero del coche cargado de aguas y las caras que se nos quedan cuando vemos que hemos de cargarlas hasta nuestro domicilio.
A modo de homenaje a la famosa película de Q. Tarantino “Pulp Fiction”, el director del spot, Carlos Bertran, hizo grabar un plano desde dentro del maletero del coche, en el que observamos los rostros de nuestros protagonistas antes tanta agua por cargar.
Imagen “Tarantiniana” del spot.
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